ردکردن این

افزایش تعداد کاربران تماس تصویری گروهی واتساپ

افزایش تعداد کاربران تماس تصویری گروهی واتساپ

با وجود شیوع اپیدمی کرونا و سیاست قرنطینه و در خانه ماندن بسیاری از افراد و پرهیز از ملاقات فامیل و دوستان همچنین به منظور برگزاری بسیاری از کنفراس ها و جلسات مهم شرکت ها و سازمان ها ،گستره ی استفاده از خدمات آنلاین و شبکه های اجتماعی افزایش یافته و افراد بسیاری به تماس های ویدیویی گروهی روی آوردند.

پیام رسان واتساپ یکی از اپلیکیشن هایی که دارای قابلیت برقراری تماس تصویری می باشد همچنین به وسیله این برنامه می توان تماس تصویری گروهی، با حضور چهار کاربر برقرار نمود و اتصال کاربران بیش از 4 نفر امکان پذیر نمی باشد. کاربران این اپلیکیشن با صرف هزینه کم و اقتصادی در صورت قوی بودن اتصال اینترنت امکان برقراری تماس تصویری را دارند.

برای برقراری تماس گروهی ابتدا با یکی از مخاطبان تماس دو نفره برقرار نمایید سپس با زدن دکمه آدمک +  بالای صفحه سمت راست مخاطب مورد نظر را از میان مخاطبان خود انتخاب نمایید و به تماس اضافه نمایید

در وضعیت کنونی استفاده از اپ هایی که امکان برقراری تماس تصویری گروهی را دارند بالا رفته است برنامه واتساپ نیز به دلیل عدم فیلترینگ یکی از برنامه های محبوب کاربران است به همین دلیل واتساپ جهت رقابت با اپلیکیشن های مشابه و از دست ندادن کاربران خود، اقدام به آپدیت برنامه خود برای بهره مندی از بیشترین تعداد شرکت کننده در تماس صوتی یا تصویری گروهی ، در آینده نزدیک آماده می شود. در حال حاضر ، حد مجاز چهار شرکت کننده است که به مراتب کمتر از چیزی است که برخی رقبا ارائه می دهند.

از این رو ، این حرکت معقول است. واتساپ برای جا نماندن از رقیبان خود و به منظور جلب رضایت کاربران در پی برداشتن محدودیت های تماس های گروهی را در سیستم عامل های اندروید و ios باشد و تعداد برقراری های تماس گروهی ها را افزایش دهد. گفته می شود در بروز رسانی آینده واتساپ تعداد شرکت کننده در تماس گروهی به عدد 6 می رسد که برای بهره مندی از این ارتقا افراد می باید آخرین نسخه واتس اپ را نصب نمایند تا آپدیت حداکثر تعداد شرکت کنندگان بیشتر فعال شود. ولی  هنوز مشخص نیست که حداکثر تعداد شرکت کنندگان چند نفرخواهد بود. امیدوارم که یک تغییر اساسی برای 2 میلیارد کاربر شبکه اجتماعی صورت پذیرد تا در این اوضاع بیماری کرونا شرایط بهتری داشته باشند . درمورد زمان انتشار این به روز رسانی نیز خبر قطعی در دسترس نیست.

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *