ردکردن این

تعمیر هارد ، بازیابی اطلاعات هارد

تعمیر هارد ، ریکاوری هارد ، بازیابی اطلاعات هارد

امروزه یکی از پرکاربردترین قطعات الکترونیکی در رایانه هارد دیسک می باشد. و به همین اندازه میزان خرابی و مشکلات آن نیز برای کاربران دردسر ساز خواهد بود. هارد دیسک های داخلی یا Internal  و خارجی یا External محل ذخیره سازی اطلاعات است و بنابراین از حساسیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. تیم حرفه ای گروه مهندسی لعل فام می تواند با دانش و تخصصی بالا و با استفاده از ابزارهای پیشرفته در زمینه تعمیر و بازیابی اطلاعات هارد به مشتریان عزیز می تواند کمک شایانی انجام دهد.

تعمیر خرابی هارد توسط تیم تخصصی گروه مهندسی لعل فام مانند تعمیر مشکل عدم شناسایی هارد دیسک، تعمیر هارد ضربه خورده و آسیب‌دیده، تعمیر هارد با خرابی Read ، تعمیر هارد دیسک با وجود بدسکتور، تعمیر هارد با پیغام فرمت دیسک، ریکاوری اطلاعات پاک شده انواع هارد، تعمیر هارد با برد سوخته، تعمیرات هارد با مشکل کند بودن عملکرد، تعمیرات هارد با مشکل فرم ویر بر اثر دستکاری و ده مورد از این دست را شامل می‌گردد.

اگر هارد شما به هر دلیلی اطلاعات را نمایش نمی دهد، مثلاً به اشتباه اطلاعات هارد پاک شده و یا فرمت شده است و براساس مشکلات و باگ های سیستمی اطلاعات هارد دیسک فرمت شده باشد. یا براساس مشکلات سخت افزاری قطعی از هارد دچار مشکل شده باشد و سوخته باشد؛ نباید عجولانه تصمیم بگیرید و سریع اقدام به برطرف کردن مشکل توسط خودتان بکنید. زیرا هارد یکی از قطعات بسیار حساس رایانه می باشد و با کوچکترین اشتباه عملاً همه ی اطلاعات خود را از دست خواهید داد.

 بسیار اتفاق افتاده است که کاربران زمانیکه اطلاعات هاردشان پاک شده است شروع به یادگیری نحوه بازیابی و برطرف کردن عیب می کنند و با استفاده از نرم افزارهای متنوع عملاً شانس بازگشت اطلاعات را به شدت کاهش می دهند. در صورتی که تیم حرفه ای گروه مهندسی لعل فام با بیش از 10 سال سابقه تخصصی در زمینه تعمیر و بازیابی هارد، تمام تلاش خود را می کند تا کلیه ی اطلاعات شما بازیابی شود و در زمینه ریکاوری اطلاعات هارد به پیشرفت 99 درصدی دست یافته است و با استفاده از پیشرفته ترین ابزارهای موجود مانند PC3000، تا 99 درصد احتمال بازگشت اطلاعات هارد را ممکن کرده است. بنابراین شما دیگر نگران نباشید، گروه مهندسی لعل فام در هر زمینه ای که هارد شما دچار مشکل شده باشد و هرگونه هاردی که باشد با قدرتی که در اختیار دارد می تواند اقدام تعمیر و بازیابی اطلاعات هارد دیسک شما نماید.

ریکاوری و بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال :

تعمیر هارد ، ریکاوری و بازیابی اطلاعات انواع برندهای هارد های اکسترنال شامل سیگیت ، وسترن دیجیتال،  ADATA ، ترنسند ، بوفالو ، سیلیکون پاور ، توشیبا و … . همچنین برطرف کردن انواع خرابی ها و مشکلات از قیبل عدم شناسایی هارد اکسترنال ، بدسکتور ، ضعیف و کند شدن هارد ، صدای بد و غیر عادی و تقق هارد اکسترنال ، ضربه خوردن هارد اکسترنال ، عدم دسترسی به اطلاعا هارد ، فرمت و حذف شدن اطلاعات هارد ، حذف عکس و فیلم و اطلاعات حسابداری و مهم در هارد دیسک اکسترنال و …. . تیم مهندسی لعل فام با دانش و تخصصی مکفی در زمینه تعیمر و بازیابی اطلاعات می تواند تا در اسرع وقت مشکل شما را برطرف کرده و با هزینه ای بسیار معقولانه مشکل شما را برطرف کند.

تعمیر هارد ، بازیابی اطلاعات هارد

بازیابی و ریکاوری اطلاعات هارد پارتیشن پاک شده ، حذف اطلاعات هارد ، فرمت شدن اطلاعات هارد:

از معمول ترین و شایع ترین اتفاقاتی که برای کاربران در زمینه استفاده از هارد دیسک به وجود می آید حذف و یا فرمت شدن اطلاعات هارد می باشد. و به علت وجود اطلاعات کاربران بر روی هارد دردسر های بسیاری را برای آنها ایجاد می کند. تیم مهندسی لعل فام با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات موجود اقدام به بازیابی و ریکاوری اطلاعات هارد پاک شده و فرمت شده می کند و تمام اطلاعات شما با کوچکترین مشکل و خرابی با عدم به ریختگی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. کافیست با ما در تماس باشید تا در اسرع وقت اطلاعات شما را بازیابی کنیم .

ریکاوری و بازیابی اطلاعات هارد لپ تاپ و کامپیوتر

خیلی کاربران در زمینه استفاده از هارد های داخلی یا همان Internal که در ابعاد 3.5 اینچی برای کامپیوتر و 2.5 اینیچی برای لپ تاپ دچار مشکلات فراوانی می شوند و گاهاً دیگر هارد آنها شناسایی نمی شود و نمی تواند ویندوز را بالا بیاورد و تمام اطلاعات حساس در معرض از بین رفتن قرار دارد . کافیست هارد خود را در اختیار ما قرار داده تا در اسرع وقت مشکل را شناسایی کرده و اقدام به رفع آن نماییم و در صورت نیاز اقدام به بازیابی و ریکاوری هارد لپ تاپ و یا کامپیوتر نماییم.

تعمیر و بازیابی اطلاعات هارد های ضربه خورده و دارای صدا تق تق :

یکی از رایج ترین مشکلات سخت افزاری هارد دیسک های اکسترنال و داخلی مربوط به ضربه هایی است که به صورت اتفاقی می خورند و دچار مشکلات عدیده می گردند. این قطعه الکترونیکی بسیار حساس است و در هنگام کار با کوچکترین ضربه و یا جابه جایی می تواند آسیب ببنید و در نتیجه در شناسایی و نمایش اطلاعات ذخیره شده دچار مشکل شود. معمولاً یکی از راههای شناسایی این مورد شنیدن صدای تق تق هارد در هنگام روشن بودن است. که نشان از ضربه خوردن هارد دارد. تیم گروه مهندسی لعل فام با تخصص بسیار بالا در زمینه جراحی و تعمیر دقیق در محیط های ایزوله و کاملاً متناسب با فضای مورد نیاز تعمیرات هارد، اقدام به برطرف کردن مشلات ضربه خوردن می کند و در نتیجه اطلاعات شما را بازیابی کرده و در اختیار شما قرار می دهد.

بازیابی و ریکاوری هارد های سوخته :

البته این اصطلاح در بین عموم کاربران جا افتاده است و درست نمی باشد و هارد نمی سوزد چون هارد از قطعات بسیار متنوعی ساخته شده و منظور از سوختن هارد بیشتر اشاره به خراب شدن و از کار افتاده برد هارد دارد. گروه مهندسی لعل فام با داشتن وسیله های پیشرفته ای همچون PC3000 می تواند حتی هاردهایی که برد آنها سوخته است را بازیابی کرده و به اطلاعات شما دسترسی پیدا کند. پس حتی در زمان سوختن هارد دیگر نگران نباشید و به ما اعتما داشته باشید.

تعمیر و بازیابی اطلاعات حافظه های پرسرعت SSD :

یکی از جدیدترین حافظه های موجود که سرعت بسیار بالایی دارد. حافظه های SSD می باشد. این حافظه ها کاملاً از لحاظ تکنولوژی و سخت افزاری با هارد دیسک متفاوت است و تقریباً نمایه سخت افزاری حافظه رم را دارد و از پیچیدگی بسیار بالایی برخوردار است و غالب شرکت ها از دریافت و تعمیر و یا ریکاوری آن شانه خالی می کنند. تیم مهندسی لعل فام با دارا بودن پیشرفته ترین تجهیزات و متخصصین مجرب می تواند انواع حافظه های SSD را تعمیر کرده و اطلاعات مشتریان عزیز را بازیابی و ریکاوری نماید.

به طور کلی گروه مهندسی لعل فام با دانش و تجربه ای بیش از 10 سال در زمینه تعمیر و بازیابی اطلاعات هارد داخلی و اکسترنال می تواند به شما مشتریان عزیز در هر زمینه در خصوص خرابی هارد و بازیابی اطلاعات مشاوره داده و مشکل شما را برطرف نماید. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص تعمیر و بازیابی اطلاعات با ما در تماس باشید. وظیفه خود می دانیم که در اسرع وقت مشکل شما را برطرف کنیم . گروه مهندسی لعل فام یعنی اعتمادی بی نظیر و تعهدی کم نظیر!

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *