ردکردن این

عرضه پرازنده ی جدید تردیپر

عرضه پرازنده ی جدید تردیپر

اخیرا AMD در کنفرانسی عرضه ی پردازنده ی قدرتمند تردریپر از سری 3000را تایید کرده است.این شرکت از برنامه های خود در بروزرسانی ها ی خود رونمایی به عمل آورد . او در برنامه های خود تاریخ عرضه ی پردازنده ی رایزن که شامل پردازنده ی قدرتمند تردریپر است را اعلام کرد . احتمالا در این پردازنده ها مثل مدل های غیر PRO از ریز معماری Zen پلاس استفاده گردد . همچنین حضور پردازنده ی گرافیکی مجتمع وگا را نیز در این تراشه ها ببینیم .

شرکت گلوبال فاندریز:

تراشه های سری 3000 رایزن پرو با فناوری 12LP توسط این شرکت تولید شده است . اما با این حال شرکت ای ام دی عرضه ی سری 3000 پردازنده ها را یک موفقیت بزرگ برای رایزن تردریپر دانسته است .

زمان عرضه ی این محصولات :

شرکت ای ام دی این محصولات قدرتمند را در این سال و بعد از عرضه ی عمومی پردازنده ی نسل سوم رایزن دسکتاپ، عرضه خواهد کرد . تراشه های نسل سوم رایزن در اواسط سال جاری به بازار سخت افزار وارد می شوند . اما تا کنون این شرکت تاریخ دقیق عرضه ی آن ها را اعلام نکرده است . اما خبر دیگر اینکه پردازنده های سری 3000 رایزن قرار است به دست کاربران برسد .

این پردازنده ها با نام Matisse هستند . قرار بر این است که این پردازنده ها با ریز معماری zen2 و با فناوری 7 نانومتری تولید شوند . تعداد هسته ها و سرعت کلاک پردازنده های نسل بعدی ای ام دی با پردازنده ی سری 2000 مقایسه شده است . این پردازنده های جدید نظر کاربران را به خود جلب کرده است . همچنین پردازنده ی دیگر با نام سرورEPYC با رمز Rome وارد بازار خواهد شد . اما ای ام دی هنوز تاریخ دقیق عرضه ی هیچ کدام را اعلام نکرده است.

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *