ردکردن این

فروش قطعات و لوازم جانبی لپ تاپ

فروش قطعات و لوازم جانبی قطعات لپ تاپ

فروش قطعات و لوازم جانبی لپ تاپ :

فروش انواع قطعات و لوازم جانبی لپ تاپ در فروشگاه گروه مهندسی لعل فام؛ عرضه کننده انواع قطعات و لوازم جانی لپ تاپ با بهترین کیفیت و ضمانت اصالت ، گارانتی معتبر و اصلی. کافیست شما عزیزان از شما فروشگاه دیدن فرمایید و از محصولات متنوع ما خرید نمایید. با اطمنیان خرید خود را انجام دهید. کلیه محصولات فروشگاه گروه مهندسی لعل فام دارای گارانتی بوده و شما می توانید با خیال راحت خرید بفرمایید.

باتری لپ تاپ

فروش باتری لپتاپ :

فروش انواع باتری برندهای مختلف لپتاپ از برندهایی همچون ایسوس ، ایسر ، لنوو ، سونی ، اچ پی و … . کلیه باطری های ارائه شده توسط گروه مهندسی لعل فام اورجینال بوده و دارای ضمانت نامه می باشد و گارانتی اصلی و معتبر دارد. برای هر لپتاپی که دارید کافست با ما در تماس باشید و یا به فروشگاه ما سر بزنید.

فروش مادربرد لپتاپ :

یکی از قطعات اصلی لپتاپ که در صورت خرابی بسیار سخت در بازار یافت می شود، مادربرد لپ تاپ می باشد. گروه مهندسی لعل فام با بانک بسیار بزرگ قطعات لپ تاپی که در اختیار دارد می تواند در از زمینه به شما کمک کند. هرنوع لپ تاپ از هر برندی که باشد کافیست با ما در تماس باشید تا در اسرع وقت در اختیار شما قرار گیرد. مادربرد های لپ تاپ یا به صورت دست دوم تست شده و با ضمانت سلامت فیزیکی شش ماهه در اختیار شما قرار میگرید یا به صورت و با گارانتی اصلی به شما ارائه می شود .

فروش مادربرد لپ تاپ
فریم و لولا لپ تاپ

فروش قاب و لولای لپ تاپ :

یکی از شایع ترین آسیب هایی که به لپ تاپ وارد می شود شکستن و خراب شدن قاب و لولای لپ تاپ می باشد. این قسمت معمولاً از ضعیف ترین بخش های لپ تاپ می باشد و به مرور زمان دچار مشکل می شود. گروه مهندسی لعل فام دارای بانک کامل قطعات اصلی لپ تاپ می باشد. و شما کافیست برای لپ تاپ مدنظر خودتان با ما در تماس باشید ما در اسرع وقت این قطعه را برای شما فراهم کرده و بر روی لپ تاپ شما نصب خواهیم کرد. کلیه محصولات ما دارای گارانتی معتبر می باشد.

فروش آداپتور (شارژر) لپ تاپ :

فروش انواع برندهای آداپتورهای لپ تاپ من جمله ایسوس ، ایسر ، سونی ، لنوو ، اچ پی و … . آداپتورهای ارائه شده توسط گروه منهدسی لعل فام کاملاً اورجینال بوده و دارای ضمانت اصلی میباشد و گارانتی معتبر و اصلی دارد. بسیاری از آداپتورهای موجود در بازار کپی و غیر اورجینال می باشد و بعد از مدتی به باتری لپ تاپ شما و در حالت حاد به قطعات دیگر شما آسیب می رساند. بنابراین استفاده از آداپتور اصلی و اورجینال بسیار مهم است. در نتیجه گروه مهندسی لعل فام اقدام به فروش آداپتور فقط اورجینال و اصلی نموده است تا مشتریان عزیز دچار مشکل نشوند.

آداپتور لپ تاپ

فروش قطعات لپ تاپ

بعضی از لپ تاپ های موجود در بازار به نحوی طراحی و ساخته شده است که می تواند برخی از قطعات آنرا ارتقاء داد و قدرت سیستم را به مراتب افزایش داد. شما عزیزان برای پی بردن به این مورد و تقویت لپ تاپ خود کافیست با ما در تماس باشید و ما در اسرع وقت با بررسی مدل لپ تاپ شما امکان ارتقاء قطعات لپ تاپ را به شما اعلام خواهیم کرد. همچنین در صورت خرابی می توانید درخواست خرید قطعات لپ تاپ نمایید و در صورت امکان تعویض برای شما تعویض خواهد شد. معمولاً می شود مادربرد، رم ، پردازنده مرکزی را تعویض و یا ارتقاء داد.

فروش هارد لپ تاپ

فروش انواع هارد لپ تاپ برندهای مختلف در سایز 2.5 اینچ با سرعت و قدرت متفاوت. همچنین فروش و تعویض حافظ های پرسرعت SSD با هارد دیسک های معمولی، علاوه برای قرار گیری دو حافظه در لپ تاپ توسط تیم فنی گروه مهندسب لعل فام برای سرعت و افزایش ظرفیت ذخیره سازی اطلاعات. فروش انواع برند هارد های لپ تاپ مانند سیگیت ، سامسونگ ، وسترن دیجیتال و … با گارانتی اصلی و معتبر .

فروش و تعویض سوکت شارژ لپ تاپ

یکی از مشکلاتی که برای لپ تاپ ها به وجود می آید خرابی سوکت شارژ است و برای همین نمی تواند به درستی با آداپتور ادغام شود و انرژی در باتری ذخیره سازی نماید لذا نه تنها باتری شارژ نمی شود حتی کلاً لپ تاپ روشن نمی شود. بنابراین با تعویض سوکت شارژ می توانید این مشکل را به راحتی برطرف کنید. گروه مهندسی لعل فام با بانک بسیار وسیع قطعات لپ تاپ می تواند نیاز شما را در این زمینه برآورده کند. فروش و تعویض سوکت های شارژ انواع برندهای لپ تاپ و در تمام مدلهای موجود در بازار. برای خرید سوکت شارژ لپ تاپ خود کافیست با ما در تماس باشید.

فروش رم لپ تاپ :

فروش انواع حافظه رم در ظرفیت های مختلف و نسل های متفاوت با فرکانس متفاوت. در فروشگاه گروه مهندسی لعل فام انواع برندهای رم برای لپ تاپ عرضه می شود و شما می توانید متناسب با نیاز خود اقدام به خرید رم با ظرفیت های مختلف با گارانتی و ضمانت اصل بودن کنید. تمام محصولا گروه مهندسی لعل فام دارای ضمانت اصالت می باشند. همچنین تیم فنی ما برای نصب آن به شما کمک خواهد کرد. باید در نظر داشته باشید رم لپتاپ از قطعاتی است که برحس نوع طراحی می تواند به صورت چیپ و یا قطعه جداگانه باشد و در مورد اول امکان تغییر و اصلاح آن وجود نخواهد داشت.

فروش و تعویض ال سی دی لپ تاپ :

یکی از مشکلات رایج در لپ تاپ ها شکستن و یا خرابی پیکسل های های ال سی دی است. که منجر به نداشتن تصویر می شود. گروه مهندسی لعل فام عرضه کننده انواع ال سی دی های برندهای مختلف با مدل های متفاوت لپ تاپ می باشد و همچنین برای سهولت کاری شما عزیزان خود اقدام به تعویض حرفه ای قطعات می کند. بنابراین با خیال راحت در صورت خرابی ال سی دی از ما خرید نمایید و ما در اسرع وقت برای شما تعویض کرده و با ضمانت معتبر در اختیار شما قرار خواهیم داد. تمام ال سی دی های ما معتبر ، اورجینال و دارای گارانتی می باشد و برای همین با خیال راحت می توانید خرید کنید.

دی وی دی رایتر لپ تاپ :

فروش انواع دی وی دی رایتر های در سایز های متفاوت برای انواع برندهای لپ تاپ با ضمانت اصلی بودن و گارانتی اصل و اورجینال ، تمام محصولات گروه مهندسی لعل فام اورجینال هستند و دارای گارانتی می باشند.

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *