ردکردن این
گروه مهندسی

لعـل فـام

بهترین و باتجریه ترین گروه خدماتی در زمینه تعمیرات سخت افزاری همچون مانیتور، هارد، لپ تاپ، پی سی و…! به آسانی یک تماس مشکلات سخت افزاری خود را برطرف کنید.

تم سایت گروه مهندسی لعل فام

فـروشگاه

فروشگاه پی سی کالا

بزرگترین فروشگاه اینترنتی فروش کامپیوتر اسمبل شده و لپ تاپ در ایران

خرید سیستم رندرنیگ، گیمینگ

سیستم های اسمبل شده

فروش سیستم های اسمبل شده در زمینه های گیمینگ، رندرینگ، تریدینگ، اداری، دانشجویی، دانش آموزی و … با به روز ترین قطعات و گارانتی ویژه گروه مهندسی لعل فام

برترین لپ تاپ ها

فروش انواع برندهای لپ تاپ با بهترین قیمت و گارانتی اصلی؛ شما عزیزان می توانید لپ تاپ هایی در مدلهای گوناگون متناسب با بودجه خود را در وب سایت پی سی کالا خرید نمایید.

فروش لپ تاپ در گروه مهندسی لعل فام
تم سایت گروه مهندسی لعل فام

تعمیرات تخصصی

بازیابی اطلاعات هارد، تعمیر هارد سوخته، تعمیر مانیتور، تعمیر انواع مشکلات لپ تاپ، تعمیر تمام قطعات سخت افزاری پی سی
تعمیر مانیتور | تعمیر مانیتور در اصفهان

تعمیرات تخصصی مانیتور

تعمیرات تخصصی سخت افزار در اصفهان

تعمیرات تخصصی سخت افزار

تعمیرات تخصصی لپ تاپ

تعمیرات و بازیابی اطلاعات هارد

گروه مهندسی لعل فام با دانش و تجربه ای بیش از ربع قرن در زمینه تعمیرات تخصصی انواع برند های مانیتور شامل عیب یابی حرفه ای و تخصصی، تعمیر بُرد مانیتور، پنل، آداپتور، فلت، برق مانیتور، تعویض قطعات سوخته با قطعات اورجینال و اصل و کلیه خدمات مورد نیاز ماینتورهای ساده، منحنی، مانیتور های صنعتی، تلویزیون را بابهترین قیمت در کمترین زمان ممکن برای شما مشتریان عزیز انجام خواهد داد. کافیست با ما در تماس باشید تا به صورت رایگان کارشناسان سوالات شما را پاسخ دهند.

گروه مهندسی لعل فام با دانش و تخصص حرفه ای در زمینه تعمیرات انواع قطعات پی سی همانند تعمیر و یا تعویض پاور ( منبع تغذیه)، مادربرد، فن، کارت گرافیک، پردازنده، حافظه رم، هارد دیسک به شما مشتریان عزیز خدمات رسانی می کند. عیب یابی تخصصی از ویژگی های بارز مجموعه گروه مهندسی لعل فام می باشد. زیرا در کمترین زمان و با صرفه جویی در هزینه عیب اصلی سیستم شما پیدا شده و رفع اشکال خواهد شد. برای مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

گروه مهندسی لعل فام با دانش و تخصصی بیش از ربع قرن در زمینه تعمیرات تخصصی لپ تاپ، خدماتی همچون تعمیرات و یا تعویض تخصصی کیبورد، تاچ پد، صفحه نمایش، برد لپ تاپ، فلت، آداپتور، برق لپ تاپ، هارد دیسک لپ تاپ را به مشتریان عزیز ارائه می دهد. کارشناسان خبره و با تجربه در کمترین زمان و با صرفه جویی در هزینه می توانند عیب یابی و رفع اشکال نمایند. کافیست با مجموعه گروه مهندسی لعل فام در تماس باشید.

گروه مهندسی لعل فام بزرگ ترین و حرفه ای ترین مجموعه تعمیرات تخصصی هارد در قلب ایران زمین، اصفهان عزیز می باشد. شما همشریان عزیز می توانید برای تعمیرات و یا بازیابی اطلاعات کلیه حافظه های مختلف اعم از هارد دیسک، اس اس دی، حافظه DVR ، مموری، حافظه دوربین، هارد دیسک لپ تاپ، فلش مموری به مجموعه گروه مهندسی لعل فام مراجعه فرمایید. این مجموعه با دارا بودن پیشرفته ترین تجیهزات تخصصی تعمی و بازیابی هارد می تواند بازیابی اطلاعات هارد را تا 99 درصد موفقیت و بدون خرابی پوشه ها و اطلاعات برای مشتریان عزیز انجام دهد. کافیست برای مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

استخدام

بهترین فرصت شغلی

به جهت وسعت و دایره فعالیت گروه مهندسی لعل فام برای تکمیل تیم حرفه ای خود از بین علاقمندان و متخصصین دعوت به همکاری می نماید. کافیست شما سروران گرامی وارد فرم ثبت نام شده و اطلاعات خود را وارد نمایید. مدیریت مجموعه در اسرع وقت در صورت لزوم با شما تماس خواهند گرفت.

استخدام گروه مهندسی لعل فام

تـماس با ما

سریعترین راه ارتباطی با ما

021-88941389

031-32371569
logo-samandehi