ردکردن این

ارتقاء کامپیوتر و قطعات سیستم شما

یکی از مسائلی که فکر کاربران کامپیوتر و لپ تاپ را مشغول خود کرده است این است که چگونه قطعات سخت افزار خود را ارتقا بدهند. به این فکر کنید که سیستمتان را چند سال است دارید استفاده میکنید (هر نوع کاربری ای که باشد) و متوجه شده اید که سیستم شما دیگر کارایی آنچنانی نداشته و یا با نرم افزار های جدید هم خوانی ندارد.مثلا شما یک گیمر هستید ، بازی های روز دنیا نیاز به سخت افزار های بسیار قوی مانند پردازنده ، رم و از همه مهمتر کارت گرافیک جدید دارد و یا شما یک گرافیست و یا انیماتور هستید و همانطور که میدانید برنامه های سه بعدی و گرافیکی پردازش بسیار سنگینی دارند پس ناچار به ارتقای سیستم خود می باشید. در ارتقای سیستم سخت افزار کامپیوتر شما دغدغه هایی وجود دارد که عبارتند از یافتن سخت افزار سازگار و هماهنگ با ما بقی قطعات و سپس هزینه مالی این ارتقایی که باید انجام بدهید. و متاسفانه با توجه به گرانی  و نامساعد بودن وضعیت رفاهی همیشه نمی شود سیستم نو خریداری کرد. پس باید به ارتقا سیستم فکر کنیم.

چطور باید سیستم خود را ارتقا بدهیم؟

قبل از ارتقا باید به این نکات توجه کنید:

1.مادربرد شما تا چه سخت افزاری را ساپورت میکند

2.آیا منبع تغذیه شما توانایی ساپورت قطعات جدید را دارد؟

3.مادربرد شما چه فرکانس رمی را ساپورت می کند؟

4. …

اول اینکه شما با شناخت از مادربرد و قطعات سیستم خود اقدام به خرید قطعات جدید کنید که مسلما با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد زیرا شناخت و تخصص زیادی را نیاز دارد ، دوم اینکه این کار را به کارشناسان و متخصصان کامپیوتر واگذار کنید که حتما نتیجه عالی و مناسب را خواهید گرفت.

گروه مهندسی لعل فام با کادر مجرب از متخصصان و کارشناسان خبره شما را دراین امر یاری کرده و با مشاوره و همچنین فروش قطعات کار شما را در ارتقای سیستمتان راحت می کند.