فروش ال سی دی لپ تاپ

گروه مهندسی لعل فام در کنار خدمات فروش تعمیر و ارتقاء کامپیوتر و بازگردانی اطلاعات و تعمیر هارد اقدام به فروش ال سی دی های لپ تاپ نموده است. چیزی که مشخص است ال سی دی لپ تاپ کی از مهمترین و در حقیقت اصلی ترین قطعه ارتباط کاربر با لپ تاپ است ؛ به این دلیل می گوییم مهمترین زیرا در صورت خرابی این قطعه حتی اگر مابقی قطعات لپ تاپ سالم باشند شما به هیچ وجه نمی توانید از لپ تاپتان استفاده نمایید و لپ تاپ شما عملا غیر قابل استفاده می شود. همین دلیلی می شود که کاربران بعد از دیدن کمترین مشکل در ال سی دی لپ تاپشان دنبال مرکز فروش و تعمیرات ال سی دی لپ تاپ حرفه ای و متخصص بگردند.

دلایل تعویض ال سی دی لپ تاپ

اختلالات ال سی دی عبارتند از : پرش تصویر ، بهم ریختگی رنگ ها ، سبز شدن صفحه نمایش ، خرابی لامپ کاتدی ، افتادن خط روی تصویر ، کم نور شدن تصویر ، سفید شدن تصویر ، به اصطلاح Burn شدن تصویر ، جدا شدن یا خراب شدن کابل اتصال و ….

باید در نظر داشته باشید تعویض ال سی دی همیشه کاری ساده و بدون نیاز به تخصص نیست بلکه اتفاقا نیاز به متخصصین دارد. ولی لازم به ذکر است که اگر خود شما هم به کمک آموزش های لازم اقدام به تعویض ال سی دی لپ تاپ کنید می توانید این کار را تقریبا بدون نقص انجام دهید. ما به شما پیشنهاد می دهیم که حتما ال سی دی لپ تاپ را از مراکز تخصصی فروش ال سی دی لپ تاپ خریداری کنید زیرا کیفیت ال سی دی لپ تاپ و اورجینال بودن آن بسیار مهم می باشد که از خراب شدن دوباره و زود هنگام ال سی دی لپ تاپ جلوگیری می کند.