فروش شارژر لپ تاپ

کاربران لپ تاپ همیشه با یک مسئله روبرو بوده اند و آن هم شارژ نشدن یا کم شدن سریع شارژ باطری لپ تاپشان است . لازم به ذکر است که این مشکل می تواند چند دلیل داشته باشد از قبیل خرابی سوکت شارژ ، خرابی باطری و در نهایت خرابی شارژر لپ تاپ کاربر. مثلا اگر دستگاه با شارژر روشن مى شود ولى با باطرى روشن نمى شود به شرطى که باطرى سالم باشد خرابى مربوط به آى سى MAXiM شارژ مى باشد. اگر با باطرى روشن شود ولى با شارژر روشن نشود خرابى مربوط به شاژر است. دلایل این خرابی استفاده نا درست از شارژر ، خرابی کابل آداپتور و ضربه خوردن و افتادن شارژر از ارتفاع می تواند باشد.

آداپتور لپ تاپ لنوو

شارژر لپ تاپ یا آداپتور لپ تاپی یکی از پر استفاده ترین وسایل و قطعات یک لپ تاپ به شمار می آیند به همین خحاطر همیشه احتمال خرابی یا سوختگی آن وجود دارد و این همیشه دقدقه ای بوده برای کاربران لپ تاپ که بعد از مدتی استفاده شارژر لپ تاپشان دیگر کار نمی کند.استفاده از شارژری که با لپ تاپ کاربر هماهنگ باشد بسیار مهم است زیرا اگر درست و مناسب نباشد می تواند به لپتاپ یا باطری آن صدمه جدی بزند.

گروه مهندسی لعل فام با سابقه ای طولانی در فروش سیستم های کامپیوتر ، لپ تاپ و لوازم جانبی آن در خدمت کاربران عزیز می باشد و با داشتن انواع شارژر لپ تاپ از قبیل آداپتور لپ تاپ ایسوس ، آداپتور لپ تاپ دل ، شارژر لپ تاپ سونی ، آداپتور ایسر ، شارژر لنوو ، شارژر اچ پی و شارژر اپل در خدمت شما عزیزان در استان اصفهان و تمام نقاط ایران می باشد. در ضمن تمامی شارژرهای موجود اصل و با کیفیت می باششند زیرا همانطور که گفته شد شارژر های به اصطلاح فیک باعث آسیب به لپ تاپ و باطری آن شده و می تواند خرابی بیشتری به بار بیاورد.