ردکردن این

تعویض کیبورد لپ تاپ

تعمیرات کیبورد

تعویض کیبورد لپ تاپ در اصفهان.

یکی از مهمترین عناصر یک لپ تاپ کیبورد (Keyboard) یا صفحه کلید آن است.  این قطعه نیز مثل باقی قطعات لپ تاپ ممکن است آسیب دیده و خراب بشود.البته که همیشه می توانید از کیبورد های USB استفاده کنید اما همیشه مشکل جابه جایی آن را با خود به همراه خواهید داشت.

کیبورد لپ تاپ به وسیله کابل مخصوصی که به آن فلت میگویند به بورد اصلی لپ تاپ و به وسیله پیچ یا خار به بدنه متصل است.در ابتدا باید بگوییم که باز کردن و جدا کردن کیبورد از لپ تاپ کار مشکلی است و نیازمند تخصص می باشد زیرا نیاز به ابزار خاصی دارد.

به چند دلیل نیاز به تعویض کیبورد لپ تاپ داریم :

  1. خرابی دکمه های کیبورد
  2. ریختن مایعات روی کیبورد
  3. خرابی نورهای پشت کیبورد یا همان ال ای دی کیبورد
  4. گیر کردن دکمه های کیبورد
  5. قطع شدن یا خراب شدن کابل فلت کیبورد

1- بعضی مواقع همه و یا بعضی از دکمه های کیبورد کار نمیکند که این میتواند از گیر کردن دکمه ها یا شکستن بعضی از دکمه ها باشد.

2- مایعات دلیل واضحی برای از کار افتادن کیبورد است زیرا موجب اتصالی در مدار کیبورد شده و آن را از کار می اندازد.

3- خرابی ال ای دی آنقدر مهم نیست که دلیلی برای تعویض کیبورد باشد البته تا وقتی که آسیب جدی ندیده باشد یا کیبورد و حروفش قابل دیدن نباشد

4- رایج ترین نوع خرابی کیبورد گیر کردن دکمه های آن است که چند دلیل مهم دارد و یکی از رایج ترین آنها کثیفی و جمع شدن آشغال زیر دکمه های کیبورد است می توان برای رفع این مشکل کیبورد را باز و زیر آن را تمیز کرد.

5- شل شدن یا پاره شدن فلت کیبورد از سایر موارد کمتر رخ میدهد و می توان با باز کردن آن و جا زدن فلت یا تعویض آن این مشکل را حل کرد.

شماره تماس : 03132359423                                  شماره تماس : 03132359424                                  شماره تماس : 03132373209

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *