ردکردن این

رونمایی از Galaxy Tab S6 Lite

رونمایی از Galaxy Tab S6 Lite

سامسونگ کمپانی کره ای از نسخه میان رده تبلت Galaxy Tab S6 Lite با صفحه نمایش 10.4 اینچی و پشتیبانی از S- Pen رونمایی کرد. پس از رونمایی از پرچم دار سامسونگ، گلکسی تب اس 6 در ماه ژوئیه سال گذشته، هم اکنونSamsung Galaxy Tab S6 Lite  نسخه جایگزین ضعیف تر و ارزان قیمت  آن که بسیاری منتظر آن بودند معرفی شد. Galaxy Tab S6 Lite از لحاظ طراحی به تبلت گلکسی Tab S6 پرچمدار سامسونگ شباهت دارد ، ولی از لحاظ مشخصات سخت افزاری از قطعات نسبتاً مناسب با قیمت مناسب تر در نسخه لایت خود بهره برده است. این گوشی با صفحه نمایش 10.4 اینچی با وضوح 2000 در 1200پیکسل یا اصطلاحا +WUXGA کار می کند و در مقایسه با نسخه اصلی 0.1 اینچ کوچک تر می باشد. در حالی که نسخه اصلی از وضوح ۲،۵۶۰ در ۱،۶۰۰ پیکسل برخوردار می باشد

رونمایی از Galaxy Tab S6 Lite

بدنه Galaxy Tab S6 Lite به صورت یک پارچه و از جنس آلومنیومی با  ابعاد 244.5* 154.3* 7 میلی متر به وزن 467 گرم می باشد که برای تبلت وزن ایده آلی می باشد. قلب تپنده تبلت Galaxy Tab S6 Lite ، چیپست 10 نانومتری به احتمال زیاد اگزینوس 9611 بهره مند از تراشه 8 هسته ای (چهار هسته‌ی 2.3 گیگاهرتز Cortex-A73 و چهار هسته‌ی 1.7 گیگاهرتز Cortex-A53) با فرکانس های ۲.۳ و ۱.۷ گیگاهرتز می باشد. نسخه لایت گلکسی تب اس 6 بهره مند از رم 4 گیگا بایتی ودر دو میزان حافظه 64 و 128 گیگا بایتی عرضه خواهد شد. در صورتی که نسخه اصلی در دو نسخه مجهز به رم 6 یا 8 گیگا بایتی و حافظه 128یا 256 گیگا بایتی بود و این دو نسخه از نظر حافظه رم و داخلی متفاوت اند اما کاربران در صورت کمبود فضای ذخیره سازی قادر اند از حافظه میکرو اس دی تا سقف 1 ترا بایت بهره مند شوند.

باتری قدرتمند گلکسی تب اس 6، 74040 میلی آمپری ساعتی و قادر به دو روز فعالیت بدون شارژ کردن می باشد و ادعا شده 13 ساعت قابلیت پخش ویدیو دارد. از دیگر ویژگی های تبلت گلکسی تب اس 6 می توان به جک هدفون 3.5 برای افراد علاقه مند به شنیدن موسیقی، پشتیبانی از بلوتوث 5 و وای فای و ارتباطات LTE ، درگاه USB-C اشاره نمود. این تبلت اقتصادی در سه رنگ خاکستری آکسفوردی (Oxford Gray) و صورتی ابریشمی (Chiffon Pink) و آبی گوارایی (Agora Blue) به بازار عرضه خواهد شد اما از زمان دقیق عرضه آن و قیمت این تبلت هنوز خبری در دسترس نمی باشد.

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *