ردکردن این

فروش قطعات دست دوم

فروش قطعات دست دوم

فروش قطعات دست دوم ( استوک) کامپیوتر :

گروه مهندسی لعل فام اقدام به فروش قطعات دست دوم با بالاترین کیفیت و سلامت فیزیکی کامل کرده است. قطعات دست دوم کامپیوتر معمولاً در بازار و در عرف نهایت 48 ساعت گارانتی تعویض دارد و شما پس از آن اگر هرگونه مشکلی برایش به وجود آید نمی توانید آنرا تعویض کنید. در صورتی که گروه مهندسی لعل فام برای رضایت مشتریان عزیز و اطمنیان از خرید خود اقدام به گارانتی قطعات دست دوم کامپیوتر تا 6 ماه کرده است! بنابراین شما عزیز می توانید با خیال راحت از ما خرید کرده و در صورت هرگونه مشکلی به راحتی ما اقدام به تعویض قطعه برای شما خواهیم کرد.

فروش مادربرد دست دوم

فروش مادربرد های دست دوم ( مادربرد استوک)

فروش مادربرد دست دوم که کاملاً تست شده است و از سلامت فیزیکی آن کاملاً اطمینان به عمل آمده. فروش انواع برندهای مادربرد و چیپ های موجود بازار مانند مادربرد های چیپ های نسل پنجم و ششم تا پایین تر برندهای ایسوس ، گیگابایت ، ام اس ای ، اینتل و … . این مادبرد های با شش ماه ضمانت بازگشت در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد که در هیچ کجای ایران قطعات دست دوم را به این صورت گارانتی نمی کنند. بنابراین با خیال راحت اقدام به خرید مادربرد های دست دوم نمایید.

فروش پردازنده مرکزی اینتل / AMD دست دوم ( استوک )

فروش انواع پردازنده های نسل قدیم و قدرتمند شرکت های اینتل و AMD به صورت دست دوم و استوک با اطمینان از سلامت فیزیکی کامل آن و تست شده به همراه شش ماه گارانتی تعویض. فروش پردازنده های مرکزی اینتل سری های Core i3 ،  Core i5 ، Core i7 ، سلرون ، پنتیوم و … . شما عزیزان می توانید از فروشگاه ما دیدن فرمایید و پردازنده های متنوع با قدرت بسیار بالا را با قیمتی بسیار عالی خریداری کنید و از همه مهمتر دارای ضمانت تعویض شش ماهه نیز می باشد. بنابراین با خیال راحت اقدام به خرید پردازنده های دست دوم نمایید.

فروش پردازنده مرکزی اینتل ، ای ام دی
فروش رم دست دوم

فروش حافطه رم دست دوم ( رم استوک ) :

فروش انواع رم های DDR3 و DDR2 و DDR با سلامت فیزیکی کامل و تست شده به همراه شش ماه گارانتی تعویض. شما عزیزان می توانید هرگونه رم از نسل اول تا سوم دست دوم که بخواهید را از ما خریداری کنید. کلیه رم های کامپیوتر در انواع ظرفیت ها در انبار موجود می باشد و شما می توانید با خیال راحت اقدام به خرید رم دست دوم نمایید.

فروش دی وی دی رایتر دست دوم (DVD RW Stock ) :

فروش دی وی دی رایتر کاملاً سامل و تست شده ، مخصوصاً بخش خوانش و درب دی وی دی رایتر کاملاً تست شده است و از سلامتی کامل برخوردار می باشد. غالب دی وی دی رایتر های دست دوم مشکل درب و یا خوانش صحیح اطلاعات دارند. در صورتی که دی وی دی رایتر های گروه مهندسی لعل فام کاملاً تست شده و سالم می باشد و با ضمانت تعویض 6 ماهه در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد. به جهت بررسی کامل و دقیق ما ضمانت شش ماهه در اختیار مشتریان قرار میگیرید تا با خیال راحت خرید کنند.

فروش دی وی دی رایتر دست دوم

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *