ردکردن این

فروش مانیتور دست دوم (نمایشگر استوک)

فروش مانیتور دست دوم

فروش انواع مانتیور های دست دوم و استوک در فروشگاه گروه مهندسی لعل فام؛ مانتیور های دست دوم ما کاملاً تست شده و سالم می باشد و دارای گارانتی تعویض یک ماهه است. یکی از نیازهای امروزه استفاده از نمایشگر های با کیفیت و با رزولوشن تصویر مناسب می باشد. نبود یک نمایشگر مناسب می تواند در دراز مدت آسیب جبران ناپذیری به چشمان شما بزند، نمایشگر های غیر مرغوب عموماً دارای فیلکر تصویر و نور آبی بسیار زیاد هستند که بسیار برای چشم مضر می باشند. غالب قطعات الکترونیکی دست دوم در بازار و به صورت عرف دارای گارانتی و ضمانت نمی باشد. در صورتی که به جهت سلامت کامل فیزیکی مانیتور و تست های تخصصی که بر روی آن انجام گرفته است، گروه مهندسی لعل فام برای رضایت حال مشتریان یک ماه ضمانت تعویض را برای خرید مانیتور های دست دوم قرار داده است.

فروش مانیتور دست دوم

مانیتور های دست دوم این شرکت در سایز های مختلف . برندهای معتبر می باشند مانند سایز 19 اینچ ، 22 اینچ شرکت HP که مانیتور های بسیار خوب و دارای کیفیت عالی می باشند. این مانیتور رزولوشن تصویر بسیار بالایی دارند و برای استفاده های روزمره کاملاً ایده آل می باشند. به جهت ارزان قیمت بودن آن می تواند انتخاب بسیار مناسبی نسبت به مانیتور های نو باشد. شما با قیمت کاملاً معقولانه می توانید یک نمایشگر 22 اینچ عریض داشته باشید با رزولوشن 1920*1080 پیکسل.

همچنین شما مشتریان عزیز می توانید  برای مشاوره در خرید مانیتورهای دست دوم و نو با ما در تماس باشید. گروه مهندسی لعل فام علاوه بر نمایشگر های دست دوم ، در مجموعه خود انواع برندهای مانتیورهای نو و دارای گارانتی معتبر را نیز دارد و شما عزیزان می توانید خرید بفرمایید. مانیتور های LED برندهای سامسونگ ، الجی، ایسوس ، جی پلاس و … با ضمانت اصالت و معتبرترین گارانتی ها.

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *