ردکردن این

فروش کول پد لپ تاپ (پایه خنک کننده لپ تاپ)

فروش پایه خنک کننده

فروش انواع کول پد لپ تاپ ( پایه خنک کننده لپ تاپ ) با بهترین گارانتی ، ضمانت اصالت و اورجینال توسط گروه مهندسی لعل فام. هر رنگ، هر سایز و یا قدرت های متفاوت و کارایی های بی نظیر در فروشگاه لعل فام. لپ تاپ ها به خاطر نوع ساخت و طراحی آنها تمام قطعاتشان در یک محفظه کوچک قرار میگیرند و قطعاتی همچون گرافیک و پردازنده با اینکه بسیار بهینه سازی شده اند تا در زمان کارکرد بالا دمای پایینی داشته باشند ولیکن بازهم به شدت دمای آنها بالا می رود. قطعاتی همچون هارد نیز به خاطر حساسیت بالایی که دارند در دمای بالا دچار مشکل می شوند و احتمال خرابی آنها به مراتب زیاد می شود.

خیلی از کاربران لپ تاپ از اهمیت کول پد بی خبر هستند و آنرا وسیله ای زائد می دانند در صورتی که یکی از ملزومات لپ تاپ، پایه های خنک کننده می باشند و در صورتی استفاده نکردن از آن می تواند در دراز مدت منجر به خرابی لپ تاپ شود. یکی دیگر از مشکلات عدم استفاده از پایه خنک کننده لپ تاپ پرز های قالی و موکت است! خیلی از کاربران، لپ تاپ خود را به صورت مستقیم بروی فرش و یا موکت خانه قرار می دهند و کار می کنند در صورتی که فن لپ تاپ پرزها را به داخل هدایت کرده و احتمال اتصالی برق به مراتب افزایش می یابد و ولتاژ های نامتقارنی به لپ تاپ وارد می شود، زیرا پرز می تواند الکتریسته ساکن را جا به جا کرده و برای همین بسیار برای قطعات الکترونیکی مضر می باشد.

فروش کول پد ، پایه خنک کننده

خیلی از خرابی های و مشکلات اصلی هارد مربوط به همین امر است ولی کاربران متوجه آن نیستند و بعد از مدتی دچار سردرگمی می شوند که چگونه به یکباره لپ تاپ آنها دچار مشکل شده است. یکی از کاربرد های بسیار بالای کولد پد افزایش طول عمر باتری لپ تاپ است. خنک کردن سیستم باعث می شود از هدر رفت انرژی بالا جلوگیری کرده و میزان توان بیشتری ذخیره سازی شود و باتری مداوم نیاز به شارژ و دِشارژ نداشته باشد. این امر به شما کمک می کند تا در زمان طولانی تر نیاز به تعویض باتری داشته باشید.

گروه مهندسی لعل فام عرضه کننده انواع کول پد ( پایه های خنک کننده لپ تاپ ) با برنده های متنوع مانند تسکو ، دیپ کول ، کولر مستر ، ونوس ، نت فورس ، ایکس پی – پروداکت ، سادیتا و … با بهترین گارانتی ، ضمانت اصالت و اورجینال بودن می باشد؛ تنوع محصولات ما در این زمینه بسیار بالا است و می توانید در هر سایز و رنگی که می خواهید سفارش دهید.

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *