ردکردن این

معرفی دو لپ‌تاپ زدبوک Create و زدبوک Studio شرکت Hp

معرفی دو لپ‌تاپ زدبوک Create و زدبوک Studio شرکت Hp

شرکت hp از جدید ترین لپ تاپ عای خود را باعنوان ZBook Studio و ZBook Create رونمایی کرد؛ این لپ تاپ های پرچم دار بسیار قدرتمند، پیشرفته و دارای طراحی خاص و زیبا می باشند. لپ تاپ های گفته شده به قدری قدرتمند هستند که قادرند به صورت حرفه ای طراحان (گرافیست ها) و مهندسان (معماران) را به راحتی ساپورت نمایند. و برای افرادی که به دلیل نیاز شغلی شان، نیازمند دستگاهی قابل حمل هستند، تولید شده است.

این دو لپ تاپ به طور تقریبی در اکثر مشخصات یکسان هستند ، اما ZBook Studio از جدیدترین پردازنده Intel Xeon Core i9 با گرافیک Quadro بهره می برد ، در حالی که ZBook Creat به سراغ یک پردازنده اینتل Core i9 نسل 10 و یک گرافیک رده بالا NVIDIA RTX 2080S می رود. ZBook Studio بیشتر در زمینه های کاربرد های CAD و مهندسی مورد استفاده قرار می گیرد، و لپ تاپ ZBook Creat ، جهت طراحی های گرافیکی، بازی و خلاقیت در سطح پیشرفته و حرفه ای ایده آل است.

طبق گفته های شرکت hp، زد بوک Studio «قدرتمندترین ورک ‌استیشن موبایلی دنیا به‌ ازای هر سانتی‌متر مکعب» است. این شرکت همچنین از ZBook Creat به‌عنوان «کوچک‌ترین نوت ‌بوک ۱۵ اینچی دنیا برای تولید محتوا و انجام بازی» یاد می‌کند.

HP با این مدل های 15.6 اینچی ، اولین صفحه نمایش بهره مند از نمایشگر های جذاب Dream Color را در لیست نوت بوک خود به ارمغان می آورد. پنل صفحه نمایش این لپ تاپ ها UHD Dream Color HDR-400 با قابلیت پوشش 100 درصدی فضای رنگ P3 همراه با حالت های رنگ sRGB و Adobe RGB وجود دارد. برای آنهایی که حتی به کنتراست بیشتری نیاز دارند ، نسخه ای از نمایشگر دارای صفحه نمایش OLED HDR-500 که دارای وضوح UHD معادل ۳٬۸۴۰ در ۲٬۱۶۰ پیکسل است. نیز وجود دارد.

معرفی دو لپ‌تاپ زدبوک Create و زدبوک Studio شرکت Hp

طراحی و ساخت

شرکت hp تا حدود زیادی اندازه لپ تاپ های خود را کاهش داده است. در مقایسه با نسل قبلی با حفظ توان باتری حجم بدنه تا 22٪ کاهش یافته است. وزن این لپ تاپ ها 1.8 کیلو گرم (3.96 پوند) و هر دو لپ تاپ از طراحی مشابه با آنی بادی آلومینیومی استفاده می کنند. به جای آرم شرکت ، درپوش لپ تاپ از مارک Z استفاده می کند. چینش کیبورد آن ها مشابه با مک بوک های اپل می باشد هر دو لپ تاپ آزمایش MIL-STD را پشت سر گذاشته اند، بنابراین باید از مقاومت و دوام بالایی برخوردار باشند. همچنین نسبت صفحه نمایش نسبت به بدنه به 87 درصد رسیده که در بین لپ تاپ های کنونی بسیار رقم جذاب وکمیابی ست و ظاهری زیبا و مدرن را برای لپ تاپ های پرچم دار اچ پی به ارمغان می آورد.

شرکت hp ادعا نموده و تضمین کرده باتری های لپ تاپ های پرچم دار جدیدش 17.5 ساعت قابلیت انجام فعالیت دارند. اما واضح است در زمان استفاده دستگاه از حداکثر قدرت GPU و انجام کارهای سخت میزان نگهداری باتری نیز کاهش می یابد. یکی دیگر از قابلیت های فوق العاده لپ تاپ های hp بهره مندی از سیستم خنک کننده مبتنی بر لوله‌ های حاوی بخار با پلتفرم Z Power Slide می باشد که به کاربران امکان استفاده از بالاترین قدرت پردازنده را بدون گرم شدن و پیش آمدن آسیب به لپ تاپ ارائه می دهد.

کمپانی اچ پی هنوز جزئیات دقیقی در مورد لپ تاپ های خود منتشر نکرده است . جزئیاتی از حافظه داخلی و رم این دو دستگاه،  قیمت و زمان دقیق عرضه کالا … در دسترس نمی باشد. و گفته شده تا ماه آگوست2020 (مرداد یا شهریور) در بازار عرضه نخواهند شد.

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *