ردکردن این

کمک اینستاگرام به رستوران ها در قرنطینه ، استیکر جدید اینستاگرام

کمک اینستاگرام به رستوران ها در قرنطینه ، استیکر جدید اینستاگرام

در زمان حال با شیوع بیماری کرونا و در زمان قرنطینه بودن مردم در خانه ها اینستاگرام نیز برای تشویق مردم برای در خانه ماندن، استیکر جدیدی را به بخش استیکر های خود افزود. که شاهد هستیم بسیاری از کاربران از استیکر Stay Home در استوری ها خود استفاده می نمایند و لحظات روزمرگی خود را در دوران قرنطینه با این استیکر جدید به اشتراک می گذارند.

کمک اینستاگرام به رستوران ها در قرنطینه ، استیکر جدید اینستاگرام

در دوران شیوع همه گیری کرونا و در پی آن تعطیلی تمامی مشاغل پر خطر و پر ریسک، عده ای از مشاغل مانند فروشگاه ها و بوتیک های لباس از طریق فضای مجازی و تبلیغات گسترده مشغول به ادامه فعالیت خود شدند و اینستاگرام نیز در این زمینه نقش بسزایی داشته است. اما در این وهله بسیاری از مشاغل کوچک دچار ضربه های اقتصادی جبران ناپذیری خواهد شد. یکی از مشاغلی که تا کنون در تمامی دنیا، با مشکل جدی مواجه شده رستوران ها و تهیه غذا بیرون بر هستند که با توجه به پر خطر بودن این پرسه در ابتدای شیوع بیماری کرونا، به تعطیلی منجر شدند. اما بسیاری از این مراکز در حال حاضر با رعایت بهداشت در حال ادامه فعالیت خود و ارسال غذا درب منزل مشتری، امورات خود را می گذرانند.

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوب در سراسر دنیاست. که با توجه به قابلیت های بالا و جهانی بودن کاربران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است و بسیاری از افراد نیز از طریق آن در حال کسب در آمد هستند. کاربران صفحه های مجازی اینستاگرام، لحظات زیبا، گردش ها و تفریحات، غذا ها و حیوانات خانگی خود و در مواردی آموزش های مجازی و …. را برای فالور ها خود به اشتراک می گذارند.

طبق گفته اینستاگرام، مشاغل کوچک بخش مهمی از جامعه هستند و خیلی از این مشاغل درحال حاضر با مسئله Covid-19 درحال دست پنجه نرم کردن هستند. این شبکه اجتماعی محبوب برای کمک به بسیاری از رستوران ها با همکاری سیستم سفارش غذا و مواد غذایی آنلاین Chow Now، استیکر جدیدی طراحی و به برنامه خود افزوده است که کاربران در صورت نیاز، به راحتی قادرند اقدام به خرید و سفارش آنلاین غذا از رستوران های نزدیک به محل زندگی خود بپردازند.

برای انجام این کار صاحبان رستوران ها پس از انتخاب عکس غذا و مواد خوراکی، می بایست استیکر را به روش Order Now به محتوای استوری خود اضافه کند. که کاربر را به صفحاتی که برای سفارش غذا تهیه شده هدایت نماید. کاربر نیز در صورت مشاهده استوری غذا و خوراکی رستوران مورد نظر می تواند از طریق همین استیکر، و بدون نیاز به شماره تماس و ثبت سفارش از طریق تماس تلفنی به سیستم ثبت سفارش آنلاین Chow Now متصل شود و پس از پرداخت هزینه سفارش خود را درب منزل تحویل گیرد.

غذا یک از موضاعات پر طرفدار در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. از این طریق کاربر بدون خارج شدن از منزل، قادر است غذای مورد نظر خود را در شبکه مجازی سفارش دهد و مشتریان نیز می توانند اسنیکر را به اشتراک گذاشته و دیگران را نیز به خرید ار آن فروشگاه ترغیب نمایند. این روش نیز تبلیغات گستردگی را برای رستوران ها به همراه دارد و در کل از شکست بسیاری از رستوران ها جلوگیری می نماید.

این قابلیت جدید اینستاگرام به صورت رایگان برای تمامی رستوران ها ارائه می شود و تنها می بایست هزینه استفاده از ابزار های سفارش آنلاین را پرداخت نمایند. و در حال حاضر تنها در ایالات متحده و کانادا در حال اجرا می باشد و احتمالاً در هفته های آینده در تمامی نقاط دنیا قابل استفاده می باشد. به امید روزهای بهتر.

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *